it's now or never baby

jag har precis övat på dansen, det är så komplicerat att få ihop allting va.

jag dansar ju par disco, med matilda. och vi har bara varit med 2 gånger på denna terminen hitills. och det är det som är så jobbigt med att dansa 2 , för när inte den ena kan, då kan ju inte den andra vara med heller. och när jag skadade mig så fick ju inte jag träna på 2 veckor. kul för matilda att få det beskedet.

men somsagt, igår var jag och matilda på den första träningen på hur länge som helst. i början stog vi mest där som fån och kollade på dom andra, allt såg verkligen så enkelt ut. men när väl vi själva skulle börja dansa så såg vi nog ut som förvirrade fåglar eller något. men sen mot slutet så började jag lära mig mer och mer, och det kändes rätt så bra.

så nu ska det inte bli några mer skador eller sjukdommar för mig, utan nu är det hårt jobb som väntar, jag känner mig redan fit for fight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg