Börja blogga igen?

Oj, nu var det otroligt längesen jag skrev i bloggen.

I somras trodde jag att jag skulle bli den nya "bloggdrottningen", och jag var helt seriöst! Skrev flera inlägg varje dag osv, men man orkar inte ligga på topp hela dagarna. Det finns ju ett liv utanför bloggen också, och som dessutom är mycket viktigare. Aja, saknar att blogga ibland ändå.. Och nu när man har jullov så har man ju all tid i världen att skriva typ 7 inlägg varje dag. Okej, så kommer det aldrig bli igen vill jag lova ;)

Snart är 2009 slut. Det har varit ett år som har varit som en berg&dalbana. Jag har nog aldrig "funderat" så mycket som jag gjort i år, men jag har nog aldrig skrattat så mycket heller. Det finns mycket saker som jag kommer ta med mig från 2009, men även lägga bakom mig. Och som man alltid säger när det är nytt år så hoppas jag att 2010 blir "starten på något nytt", självklart inte allt, men många saker ska det bli ändring på då.

Och snart är det julafton, wiho. Julen är så mysig och jag känner mig nästan som ett litet barn igen. Det kommer nog alltid vara så, för julen är något specielt.

Orkar verkligen inte skriva, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg