Haft en super helg

Har haft en bra sista vecka på sommarlovet, men framförallt en jätte bra helg!

I fredags så var jag och några vänner nere vid sjön. Träffade massa människor där som jag inte träffat på hela sommarlovet & sånna jag hade jätte bra kontakt med förra året, har saknat dom alla & jag blev extra mycket påmind om det nu. Men kvällen var kul, fast sen blev det FÖR kallt och då gick jag, nadja & mattias hem till nadja och spelade kort, sen följde vi honom hem. När vi kom tillbaka till Nadja åt vi nattkäk. Det är så mysigt att sitta i hennes kök på natten och äta mackor medans man pratar om massa saker, åt säkert 7 mackor fast jag inte var hungrig. Sen blev allt helt galet. Slutade iallafall  med att jag nästan somnade på golvet och att nadja fick släpa in mig till sängen.

Igår spenderade jag dagen i Göteborg med mamma, mormor & mina två mostrar. Det var "Rosa steget" som är ett walking event till stöd för BRO:s (Bröstcancerföreningarnas riksorganisation) verksamhet i kampen mot bröstcancer.

Vi var flera tusen som gick & även fast regnet öste ner så trotsade vi regnet. Kändes riktigt skönt även fast mitt hår var blött, kläderna våta & mitt smink rann ner, vi gjorde det!

Efteråt gick vi och åt på Joe farelli's (& bytte om till torra kläder förstås). Till er som ska/vill äta på den resturangen så måste jag rekommendera deras Texas Noches, delade på 2 sånna igår till förrätt och jag blir lika överraskad varje gång för att det är så gott, för dom är verkligen sjukt goda.

Haft en jätte mysig helg iallafall, bra avslutning på sommarlovet!








Kommentarer
Postat av: lollo

vad gör du idag ?? :D

2009-08-16 @ 14:51:23
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja :D allt bra me dig?

2009-08-16 @ 16:15:36
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: evve

fin blogg. har lagt till dig på bloglovin! lägg gärna till mig :)

2009-08-16 @ 19:08:45
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg