1 Augusti

Hej bloggen!

Har suttit vid datan ett bra tag nu, tänkt att jag ska skriva ett inlägg osv. Men jag har ärligttalat fastnat vid era kommentarer ni skrivit igår/idag om mitt förra inlägg - "nattbloggning". Det verkade som att nästan alla kände igen sig i det jag skrev & hade/är med om samma sak! Som jag sagt innan så är känslan att någon förstår en så himla härlig! Att veta att man inte är helt galen eller något. (lite överdrivet men typ) Tack iallafall till alla som svarade, jag har tagit mig god tid att svara på alla kommentarer!

Själv somnade jag inte föräns 4 igår, så idag är jag trött.. dock är det kanske inte är så passande, för idag kommer några släktingar och hälsar på! Jag har inte träffat dom på ett par år nu så det ska väl bli trevligt. Mamma & Pappa har plockat blåbär så det blir blåbärspaj till efterrätt också! mums.

Nu ska jag få lite liv i mig själv, 20 armhävningar bums! eller inte.. klarar knappt att göra någon riktig, HAHA!

kram på er!




Kommentarer
Postat av: lollo

aa :P

2009-08-01 @ 13:25:15
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: nathalie

sV: tack så mycket :) Jo visst har jag också funderingar på nätterna, jag funderar på allt mellan himmel och jord. Allt som dyker upp. :)

2009-08-01 @ 13:31:36
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: linda

fin blogg.

2009-08-01 @ 13:38:32
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg