STRESSAD SOM.....vad?

Tjena tjena (årets solbränna) - vet inte hur många dagar jag har gått runt och sjungt på den låten nu. Den är verkligen fastklistrad i min hjärna!

Jag är jätte stressad, eller rättare sagt förvirrad. Jag springer runt här hemma och med listor och försöker packa. Vanligtvis brukar jag älska att packa, det är så skönt när man vet att man ska åka iväg någonstans. Det tycker jag iofs idag också, men jag är så stressad nu att jag knappt vet vad jag packar ner. Men så går det när man packar sista dagen.. Men har ärligttalat inte hunnit packa innan eftersom det varit sjukt mycket med skolan!

Iallafall, imorgon åker jag till Grekland! Det ska bli jätte skönt, älskar att resa. Dock mår jag ju fortfarande inte riktigt bra, vad hos läkaren idag för att försäkra mig om att jag inte hade svininfluensan, som jag inte hade. Men hade iallafall en annan typ av influensa som gjort att jag bla har ont i bihålerna, svårt att andas, svårt att fokusera, svårt att höra osv. Riktigt jobbigt är det eftersom man blir så jäkla trött hela tiden, men nu har jag iallafall fått pencilin som jag ska ta ifall det inte blir bättre. Det är väl lika bra med svensk medicin än någon grekisk som man inte vet VAD den innehåller. Men iallafall, jag har hört att det är jätte jobbigt att flyga när man har ont i bihålerna men jag är förbredd med massa tuggummi & nässpray som jag har hört ska hjälpa!


Åh.... jag är faktiskt lite spänd!! Tycker det är jätte härligt att flyga, tycker specielt mycket om början. Men som vanligt oroar jag mig för att planet ska störta. Har fått reda på att det varit massa problem med den planet vi ska åka med också, ups. Ifall jag störtar så vill jag säga till alla er där hemma att ni är underbara hela bunten(L)

Men nu måste jag kila här, ska leta reda på mina flipflops som har försvunnit.. hm

Skriver senare antar jag, ha det gött sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg