Packat klart

Så, nu har jag nog packat klart det mesta. Har fått packa om väskan 3 gånger för att få allting att gå i. Mamma och pappa undrar hur jag kan ha med mig så mycket saker och min ända förklaring till det är: "Hallå, Jag är tjej". Mamma har iallafall hjälpt mig att få ner 6 par skor till 3 par skor istället. Åh, jag som vill ha med mig allt. Man kan nog tro jag skulle vara borta ganska många veckor egentligen. Förra veckan så åkte ju vi och lämnade min moster och hennes familj på flygplatsen och deras packning bestod av 1 resväska & 1 liten ryggsäck, till 4 personer! Det är ju vad jag tar till mig själv, bara!

Nu måste jag nog lugna ner mig lite, ska sätta på IDOL som jag spelat in och äta broccolipaj, mums. Funderar på om det är någon idé att sova, ska ju ändå upp snart igen.

Om vi inte hörs mer idag så får ni sova så gott, ska försöka skriva ett inlägg innan jag åker! :D


Kommentarer
Postat av: Jokk

vafan ska man ha 6 par skor till? :S knappt så man använder 1 par :S

2009-09-17 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg