Bloggpaus som ni kanske förstår

I sommras var bloggen en del av mitt liv nästan, den var viktig för mig helt enkelt. Men nu när skolan har börjat så finns det helt enkelt inte lika mycket tid kvar till bloggen, eftersom det knappt finns någon tid till mig själv. Det blir helt enkelt för mycket. Men sluta blogga vill jag egentligen inte heller! Så jag ska försöka komma på något sätt att hinna göra allting, men för tillfället tills den idén är påkommen så blir det en bloggpaus. Fast det kanske ni redan har förstått eftersom jag inte uppdaterat på över en vecka, har inte äns varit inne på bloggen!

Aja, åker snart till kreta iallafall. Eller ja, om 2 veckor typ. Det ska bli sjukt nice, sola, bada, you name it!

Nu ska jag baka hallongrottor, mummmsss.

Kram från eran framtida favorit bloggerska ;)

Kommentarer
Postat av: Jokk

SKICKA HALLONGROTTOR TILL MIG PÅ POSTEN DÅ :D så jävla gott :D

2009-09-02 @ 20:15:32
Postat av: daniella

dina hallongråttor är jätte goda,! <3

2009-09-02 @ 20:20:20
Postat av: Nanna Nilsson

Mycket smart drag att låta skolan komma i första hand! Det gör du alldeles rätt i! Ha det så bra på Kreta! :)

2009-09-04 @ 22:07:03
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha dissen att du inte kommenterade bilden på bdbxD

2009-09-04 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg