5 Maj

Okej, på fredag gäller det. Det är nu, eller aldrig.

Annars har denna dagen varit väldigt hektisk. Först fick jag gå ner till skolan i regnet, och sen när jag kommer till skolan upptäcker jag att mina nycklar är borta, panik! Jag har ju liksom bara tappat bort dom ett x-antal gånger innan, vi har till och med fått byta lås på huset? Så på Svenska lektionen gick jag och nadja och letade efter nycklarna hela vägen hem till mig, utan något större resultat. Men sen när vi precis kommer fram till mig så kollar Nadja lite snabbt i min väska, en gång till. Och upptäcker ett fack jag inte har en aning om fanns. Och var ligger där? Jo, mina nycklar! Nadja, har jag någon gång sagt att du är bäst?

Iallafall, eftersom vi inte orkade gå tillbaka med en gång så åt vi lunch hemma hos mig och jag städade mitt rum, sen gick vi tillbaka så vi kom lagom 10 minut försent på våran SO lektion lektion.

Sen hade jag prov idag också, spanska. Låg hela kvällen igår & pluggade, somnade till och med med böckerna. Under natten så vaknade jag upp hela tiden och satte mig upp i sängen hastigt och tänkte "ska jag ha prov nu?!", my god, jag ser spanska ord överallt. habbla habbla

missade att jag hade kemi läxa idag också så jag fick skriva av nicke, tack. är det bara jag som märker att jag inte kan kontrollera mig själv när jag är stressad?

Gosch, ser på klockan att hon är halv 5 och nu ska jag gå ut och möta Nadja, vi ska träna. Jag måste hinna byta om snabbt!

Har jag någon gång sagt att jag hatar tisdagar, och att tisdagar hatar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg