31 Maj

Jag hann inte uppdatera igår under dagen, hade fullt upp. men jag hoppas det inte gjorde så mycket och att ni inte satt framför datan hela dagen och ugglade!

Kvällen igår var ganska bra!

Först tog vi bussen in till stan och gick till Svenska Mässan där vi ställde oss i kön. Att vara bland dom 500 första var ju bara att drömma om. Men vi kom hyfsat långt fram ändå! Jag skrev ju igår också att det skulle vara skönt att köa i sol. Verkligen inte! Nästan bara värre. Det var svettigt, trångt och massa personer som stog och rökte i folkmassan. Sen gjorde det väl inte saken bättre heller att man hade massa jobbiga utlänningar bakom en som knuffades, taffsade och drog wn i håret. Men när jag sa till dom ordentligt så lugnade dom ner sig. Tack och lov! Träffade pamela & anette i kön också så dom gjorde oss  sällskap under kvällen med!

Vi kom in ungefär vid 9 tiden. 3 timmars köande! Fattar inte hur vi orkade, men om jag ska vara ärlig så kändes det som att det gick rätt snabbt.

Inne på nordic var det iallafall kul, enligt mig. Extra kul att se allas miner när man dissar dom (ja, inte alla då). haha
Träffade även massa landvetterfolk där inne med, nylund, nathalie, melina, linn, bäck & johanna bla.


Vid kvart över ett så blev vi hämtade och då  kände man verkligen att man var trött efter 4 timmars dansande! Jag & Nadja åkte iallafall hem till mig. Men som vanligt kunde man inte sova för att man är så "uppspelt" och har så mycket att prata om.

Imorse så gick vi upp "pigga" och glada vid halv 9 och gick ut en sväng. Finns det bättre start på dagen liksom?
Sen när vi kom hem så åt vi en god frukost ute på altanen innan vi skulle bege oss mot träningen. Vi skulle samlas i centrum för en "överaskningsaktivitet", som visade sig vara ett träningspass på hälsanshus med agnes mamma! Det var sjuuuukt jobbigt eftersom alla var trötta efter gårdagen, men det var jävligt kul!

Nej, nu ska jag ut och plugga lite i solen. Lägger upp bilder ifrån gårdagen senare!

pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg