30 Maj

Solen skiner, inga sura miner! Jag är bara jävligt förskyld, går och nyser hela tiden. haha

Gud vads skönt det var att få sova ut idag, det behövde jag verkligen. Åt frukost ute på våran altan och sen har jag bara legat i solen och ätit glass. Det är så det ska vara!


Idag blir det en rolig dag, snart kommer Nadja hit och så ska vi göra iordning oss tillsammans innan det blir Nordic ikväll med Amanda, Daniella & Matilda. Vi ska åka in vid sex tiden så vi kan bli bland dom 500 första. Tur att det är fint väder så att man slipper köa i regn. På nordic i vintras var det ju jätte kallt och typ lite snö om jag inte minns fel, brr.

Igår hade vi det sista provet på denna terminen. Bara lite inlämningar kvar och sen är det klart! Sen efter skolan så åkte jag in till stan iallafall för att köpa lite saker inför nordic, fast det lustiga var väl att jag inte behövde nått egentligen. men kom iallafall hem med en enkel tröja från ginatricot och en jätte söt bh.



Någon i nordstan hade lagt ut en "gräsmatta" och skrivit "Vänligen, beträd ej gräsmattan". Ni skulle sett allas miner, vissa försökte hoppa över den, medans andra sprang snabbt över och kollade sig runt så att ingen såg, klockrena miner!



Coola kussen! (Nadja)
 


Nu ska städa lite innan coolingen över kommer. Uppdaterar under dagen! Puss

Kommentarer
Postat av: Pamela

Najda är så jävla go, ni båda två<3

2009-06-04 @ 16:19:10
URL: http://ppaamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg