26 Maj

Godmorgon!

Sitter i skolan nu & har studiepass. Ska göra mitt HKK arbete, men det går inte så bra.

Läste igår på mitt horoskop att detta ska vara en riktigt otursdag och det har det verkligen varit!

- vaknade 1 h försent och var tvungen att stressa som fan för att hinna till skolan
- spillde ut min foundation över hela våran vita matta, går inte att få bort.

Undra vad som händer näst..

Nu slutar vi visst, ska ha spanska nu i en timma. Åh, vad kul. host-host

Skriver senare om jag hinner, mycket att göra idag. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har aldrig varit i Göteborg, kul stad!

Något nytt med spårvagn för mig, hhaha.



Jag tycker faktiskt det var väldigt kul där, du kanske inte vet vad jag pratar om nu men vi bodde på en skola, i ett klassrum. Sedan fick man ett kort där det ingick gratis inträde på liseberg, gratis spårvagn och massa annat grejs. riktigt bra!



Jag bor i Arboga och köping ( kanske känner du igen serien "en annan del av köping"? )

Arboga är väldigt litet, vi har bara två klädaffärer!!! dåliga också... Köping är iallafall lite större :)

2009-05-26 @ 11:58:34
URL: http://somebodysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg