20 Maj

..Nej, jag fyller inte år idag till alla som har undrat det. Jag fyller år den 20 April så ni är tyvär lite efter. Hihi

Igår var det en riktigt skön dag, kände mig pigg & glad.

På kvällen tränade jag med 92orna, först skulle man ut och springa men jag, emma, roberta, danne & lukas sprang hem till emmas farmor och fikade istället. Sen gjorde vi lite situps på vägen så att tiden skulle gå och sen sprang vi tillbaka. Fuskare är vi, men att springa eljusspåret är ju bara såå tråkigt och jag och emma konstaterade att vi har sämst kondis!

Annars gick träningen igår sjukt bra, jag sprudlade av glädje när jag kom hem!


Om denna dagen idag har jag inte lust att skriva så mycket om, måste vara den segaste ever iallafall!

Senare ska jag nog klippa min lugg & komma på en bra lösning till min utväxt. Liksom, mitt hår växer ju rätt snabbt och snart kommer väl mitt hår vara hälften vitt & hälften brunt med blonda slingor om jag inte gör något nu, my gosh.

Puss på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg