16 Maj

Hej. Håller på att  fixa ny design på bloggen som ni ser. Den ska bli rosa nu förstår ni.

Idag så vaknade jag rätt tidigt och eftersom det var fint väder så kom pappa med förslaget att vi skulle ut och springa, så det gjorde vi.

Det var verkligen jätte härligt och världens bästa start på dagen.



Annars så har det varit en lugn dag idag, har "tagit hand om mig själv" och fixat lite saker.

Skulle egentligen tagit bussen som gick för 5 minuter sen, men eftersom jag snackade i telefon med jocce så hann jag inte göra iordning mig klart, så jag får ta nästa buss, men det är det väl ändå värt? har iallafall lovat mina föräldrar att åka med till deras kompisar ikväll och grilla/kolla på melodifestivalen, så det ska jag göra.

och om ni inte redan förstog, så menar jag alltså att ni ska skicka överdrivet mycket sms till mig! :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg