14 Maj

Var ledig idag, och det behövdes verkligen!

Vaknade upp vid klockan 10, kände mig utvilad och pigg. Sen gjorde jag iordning mig sakta men säkert innan jag drog in till stan med Embla, Matilda & Nadja. Det var ett tag sen jag var inne i stan nu, eftersom jag helst försöker hålla mig därifrån nu när jag får mitt barnbidrag och har ett eget ansvar för mina pengar.

Men jag köpte iallafall; ett linne & en klänning (kanske ska ha den på skolavslutningen) från Ginatricot, ett läppstift från IsaDora och en liten väska från Bianco.

Tack tjejer för dagen, den var mysig!

Föresten så har jag verkligen kommit in i en rosa period, jag vill ha allt i rosa! tofflor, pyjamas, smycken, linnen, läppstift osv

Imorgon börjar jag 9.10 eftersom vi börjar med elevensval nu. En liten fågel viskade också i örat att vi ska se på Mamma mia imorgon på morgonen eftersom det är den musicalen vi ska göra. Så jag antar att jag kommer gå runt och sjunga på Abba-låtar i några veckor nu..  Men det är ingen fara eftersom dom gör mig lycklig.

Hörs imorgon sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg