Because of you babe.

Dagen har varit  rätt bra. Vid sju tiden fick jag för mig att jag hade lust att baka, så jag gick och mötte upp nadja.





En kvälls fika är aldrig fel!


Förövrigt så vet jag inte riktigt hur jag mår, jag vill så otroligt många saker. men allt blir bara fel.


den här låten har alltid varit en av mina favorit låtar och det kommer det nog alltid att förbli. den är så otroligt känslosam och jag har hur många minnen som helst till den låten, sommaren 2005 t.ex. lyssnade alltid på den. den kan både få mig ledsen och hur glad och lycklig som helst., den är speciel helt enkelt.

Faith Hill - There you'll be 

In my dreams
I'll always see you soar
Above the sky
In my heart
There will always be a place
For you for all my life

I'll keep a part
Of you with me
And everywhere I am
There you'll be
And everywhere I am
There you'll be

/lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah , bilden x) mkt trevlig fika stund!:)<3

2009-03-25 @ 21:44:15
URL: http://nadjajohanssson.blogg.se/
Postat av: eerola

åh, låten. det är en känsla man aldrig glömmer! <3

2009-03-27 @ 23:01:50
URL: http://eerola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg