Sunshine

Ikväll har jag låst in mig på mitt rum. Pappa har typ "grabb kväll", vilket menas att man sitter och dricker öl, äter chips/popcorn och kollar på ishockey på högsta volym, typ. våran domare vi hade på matchen när vi loosade mot 97orna är här också, ännu bättre.

Jag är hur trött som helst typ, jag vill ha helg och jag vill ha sommar!
vad hände med våren då? nu är det ju sådär sjukt kallt igen.

Längtar som fan till när man kan ta på sig t.ex en kofta till ett par ljusa slitna jeans shorts + ett par vita tygskor till ett par bruna ben. ååååh!

Nu ska jag smyga ut och duscha, orkar inte presentera mig för alla. haha, trevlig jag är

uppdaterad efter 30 minuter


Jag försökte så tyst jag kunde att smyga ut till köket åtminstonde. Tror ni det funkade? nej, såkallade "dommaren" hörde mig direkt.

Föresten är han helt galen. När frölunda gjorde mål skrek han så jävla högt att jag trodde att det hade börjat brinna eller nått.  Hur ska denna kvällen sluta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg