Sunrise

kom nyss hem och jag känner mig helt sprallig va, kan knappt sitta still alls. såhär är det alltid efter varje dans, men det kanske inte är så konstigt? vi dansar ju liksom till världens bästa musik!

föresten, den 1 maj ska jag och matilda tävla tillsammans i "Gothenburg Disco Dance Trophy" ska bli sjukt kul!

som jag sa, massa kul händer på våren:

- Jag fyller 15
- Bella fyller 15
- Matilda fyller 15
- Innebandy Cup
- Dans uppvisning
- Tävla i dans
- Valborg
- Nordic
- Påsklov

 
osv, osv..

imorgon är det "all-aktivitets dag" på skolan, jag och nadja ska spela beachvolley. synd bara att jag suger på det, men jag känner att jag ändå måste testa det så att jag isf kan "bocka" av det ifrån listan att välja nästa år, det sista året.

känns helt sjukt att vi börjar nian snart, och sen går ur nian. allt går ju så extremt snabbt också. det känns ju som om det var nyss som man splittrades ifrån 5B och alla var så himla ledsna över det. 5B -> 8 snart 9D.

Nu ska jag strecha, puss





Kommentarer
Postat av: //Jokk

du får skriva till att Jocke Berg fyller 35!! :O:O:O :D

2009-03-23 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg