Sälen idag!

just nu sitter jag här vid datan och laddar över massa bra musik till min och nadjas mp3er, hann inte göra det förut. nadja ligger bredvid mig i sin säng och är skit trött men galet glad.

idag så mötte jag först upp nadja och vi gick hem till mig. nadja dammsög vårat hus medans jag började packa.

jag har ju haft lite svårt att andas under ett par dagar nu, det har tryckt på halsen och känts väldigt obehagligt. och idag var det värre än någonsin så vid halv 5 tiden åkte jag, nadja och mamma in till acess akuten och satt och väntade där 2 timmar innan man fick hjälp. läkaren sa att det kunde vara globos (jag hade det när jag var 8 år) och det är när man är väldigt stressad, orolig och beskymrad så man får en klump i halsen. och jo det kan ju vara sant, det har varit mycket nu för min del, för mycket. skolan och relationer specielt.

så det ska bli extremt skönt med semester nu!! herregud, om 15 timmar sitter man troligtvis där i stugan med tänd brasa och kollar ut på all snö. jag har hört att det är mycket snö iår där också. ååh, vad mysigt allt ska bli.

det här ska bli en av dom bästa veckorna i mitt liv!


kommer sakna alla här hemma och ni får ta hand om er <3

nu ska vi sova så vi hörs om en vecka, massa godnatt pussar från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg