28 Mars

Sitter och äter natur godis, det är alltid lika spännande att prova nya saker.

Idag var jag i stan med nadja. åkte in rätt sent så var inte hemma föräns vid 19.00.
men nu mår jag iallafall bra igen när jag har fått shoppat lite.

köpte: jeans, kofta, t-shirt & toffsar.

Mamma håller  just nu på att göra egna hamburgare och snart börjar Robinson med. Det är ju Earth Hour om c 50 minuter, men TVn klarar man sig ju inte utan på en lördags kväll, så den får vara på. men vi ska iallafall tända massa ljus och släcka alla lampor. myyys

Igår kväll var det ju så sjukt skönt att veta att man kunde sova ut idag, men vad händer? jo, idag så vaknade jag klockan 8 (!!), och jag kunde ju verkligen inte somna om heller. men jag låg och kollade på  "En ung Jane Austin" och fy vad bra den var.

Hoppas alla får en fin kväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg