Åka luftmadrass.

Så nu har jag kommit hem efter en dag på ån. (ha-ha) Jag mötte upp dom andra med inga förväntningar alls, för jag trodde seriöst inte det skulle gå. Liksom, förra gången läkte det in masa vatten osv. Men vi gav det en ny chans iallafall, så vi slängde oss på den och insåg att vi faktiskt flöt. Dessutom var vi en extra person på den denna gången också så vi var nog ganska imponerade. Jag fick värsta sköna platsen också så jag kunde ligga och sola. Men det var ialalfall jätte mysigt och kul! Det ser ju hur roligt ut som helst säkert när 3 tonåringar åker omkring, men man blir ganska stolt faktiskt. Vi åkte ända uppfriån matildas mamma och ner till landvettersjön. Vi är grymma!




Dubbel luftmadrassen!


Vi andvände spadar som åror.


Det var fint .


 Matilda & Jag, haha.


När vi åkt ut ur ån så åkte vi ut till hopptornet på sjön.

Skön dag!



Kommentarer
Postat av: matilda

så grymma är vi! :D

2009-06-25 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg