Data-fri kväll.

Kom hem med lite mindre pengar i plånboken. Hittade nämligen ett par vita shorts och en röd/rosa kofta, väldigt snyggt när man är brun!

Jag & Nadja (som vi plockade upp på vägen dit) köpte även en sak tillsammans. Vad tror ni att det var? Jo, ett innebandymål! Nu ska här tränas! Vill ju inte komma tillbaka i höst och inte äns kunna träffa bollen. För det är ju faktiskt så att man tappar ganska mycket. Jag var ju sjuk i en vecka en gång, och efter det sköt jag som en kratta!


Nu tänkte jag faktiskt stänga av datan, (Jag har börjat bli en datanörd!) och göra något annat.
Kanske smsa? Kolla på tv? poppa popcorn? Tänk om inte ström fanns, vad skulle man göra då?

Kommentarer
Postat av: eerola

haha, innebandymålet i slöjden blev inte klart eller? ;)<3

2009-06-22 @ 22:52:18
URL: http://eerola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg