Privileged

Jag är på ett jätte konstigt humör. Idag har allt varit som vanligt och jag har varit glad. Men nu har bara lust att gråta för inget. Mina tankar bara försvinner iväg till ingenstans och jag känner mig jätte nere.

Kvällen har iallafall spenderats med Nadja, Bäck & Rapp. Sitta och spela kort vid ett dagis en söndagskväll funkar va?

Nu ska jag kolla på Privileged som jag missade förut. En ny serie som började förra söndagen. Den verkar vara rätt bra faktiskt!

Det handlar om:

I Palm Beach blir Megan Smith erbjuden jobbet som privatlärare till Laurels bortskämda barnbarn, tonåringarna Rose och Sage, och lovas en hög belöning om hon lyckas få flickorna in på college. I jobbet ingår en privat bostad, egen bil, all mat lagad av husets kock och mängder med fritid. Trots det förstår Megan snart att hon inte är den första lärare som försökt undervisa flickorna och hon funderar på om hon har gjort rätt som tackat ja. Snart träffar dock sin barndomsvän Charlie, som är hemligt förälskad i henne, snygga grannen Will och till hennes stora förvåning vilda syster Lily.




Söndagar,  klockan 19.00 på kanal 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg