Tv program

Det var skönt att få gå en promenad och prata lite, jag är som vanligt väldigt pratglad och har mycket att säga. Och som  vanligt handlade väl samtalsämnet om killar som tar upp en stor del av våra samtal! Vi hamnade även på en lekplats eftersom vi inte orkade gå längre och på lekplatsen fanns en unge som började hålla på och leka med oss. Hon satte sig emellan mig och Nadja och sen drog  hon iväg med nadja bort i skogen. Det är något specielt mellan oss och ungar nu för tiden alltså.

Nu ska jag sätta mig i soffan & sätta på "Momma's boys" som jag går just nu (men har även spelat in). Jag tycker det har varit rätt mycket kasst på TV så därför har jag inte heller kollat. Men nu har jag hittat några favoriter ifrån Söndag-Onsdag.

Söndag: Privileged
Måndag: Momma's boys & Paradise Hotel 4
Tisdag: Paris Hilton's - My new BFF & Paradise Hotel 4
Onsdag: Bachelorette



The momma's boys. Han till vänster, michael är min favorit, han är jätte charmig!

Kommentarer
Postat av: Monika

Tack, haft en bra dag :)?

2009-06-29 @ 22:20:21
URL: http://monikka.blogg.se/
Postat av: Daniel

å han i mitten e ju såå sexig oxå!

2009-06-30 @ 22:42:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg