Lovisa & Mormor - dag

Skrev detta inlägget förut,  men nu ser jag att det inte har kommit fram. Så jag skriver om det.

Igår så hämtade mormor mig och så åkte vi in till stan där vi gick runt och kollade i affärer. (jag visste inte att mormor shoppar på gina tricot!) och jag kom hem med ett par skor. Sen så gick vi ända från nordstan till bergakungen i värmen eftersom mormor trodde hon reserverat biljetter där. Men sen när vi kommer fram så visar det sig att mormor visst har köpt biljetter till biopalatset istället. Så det var bara att gå tillbaka igen. Men vi såg iallafall "The proposal" Och den var jätte bra! Den gav  både skratt och lyckokänslor så den rekommenderar jag.



Åt fiskgratäng på La Gondola. Den är så sjukt god!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg