Cause I just run away in my mind.

Det här har varit en av dom tråkigaste dagarna på länge. Men det kanske är bra att ha tråkigt ibland så man uppskattar allt annat bättre.

Hela dagen har spenderats framför datan. Ett perfekt tidsfördriv faktiskt! Har ärligttalat inte orkat göra något annat specielt idag eftersom jag känner mig ur form. Huvudvärken håller fortfarande i sig så det blir en lugn kväll för min del. Men det verkar rätt dött i landvetter ikväll ändå.



men jag orkade faktiskt rensa min klädkammare lite så jag kan få plats med nya kläder! t.ex dom här tidningarna låg och tog onödig plats.  man kanske ser att jag var en stolt prenumererare på tidningen OKEJ när jag var mindre? inte okej..


nu ska jag duscha! känner mig ganska sliten sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg