baby, it's now or never

Åh, nu är jag på ett sånt där "gulli gull" humör. Det blir så när man har sett på program som handlar kärlek, lycklig kärlek. Jag uppskattar verkligen att vara singel, men det är nu man vill ha en pojkvän att pussa på.

Nu ska jag smörja in kroppen med bodylotion innan jag ska krypa ner i sängen, vi ska ju upp tidigt imorgon. Men jag såg förut att det ska bli regn imorgon. Är inte det typiskt att just imorgon av alla dagar så ska det regna? Men vi ska iallafall åka iväg att göra något. Pappa har ställt in sig att åka och jaga solen om det är så!

Så imorgon blir det dålig update, kanske hinner blogga på morgonen men det är inget att räkna med. Annars så hörs vi imorgon på kvällen och så får ni ha en bra dag! kram på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg