Memories never die.

Jag sitter & kollar igenom lite bilder ifrån spanien. Fast det är fint väder här just nu så kan jag inte låta bli att drömma mig bort tillbaka dit. Dom vita stränderna, det turkosa havet, palmerna osv. En sak jag verkligen älskar är att resa!



Ser ni vad ljus jag var i håret? Äkta dessutom!


Det var så vackert!


Nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på "Paris Hilton's - My new BFF", Egentligen är det ganska patetiskt, men jag tycker om sånna typer av program. Går iallafall på 3an!

Kommentarer
Postat av: Martin

Spanien låter häriigt! <3

2009-06-23 @ 23:58:54
URL: http://martinback.blogg.se/
Postat av: Erik

martin tvingade mig med bloggen. ;) egentligen ville jag inte ha en, men jag sa att jag kunde vara snäll och böga mig med honom. ;) (a) <3



något åt det hållet hände. (a'

2009-06-24 @ 00:11:00
URL: http://eerikrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg