9 Juni

Vilken dag alltså!

Idag var det musicalövning hela dagen som gällde. Egentligen är musicalen rätt kul att spela och dansa, men eftersom många hade glömt bort sina repliker så var det lång väntan och ett evigt tjat. Det tog ungefär 2 timmar att köra igenom musicalen som ska ligga på en halv timma! Vi började klockan 09.00 och fick sluta 18.30! Det är  9 & ½ timma. Fattar inte hur vi stog ut,  t.ex alla var ju liksom hungriga eftersom vi inte hade ätit på hela dagen.

Sen när vi slutade så kom våran tränare (linneas mamma) och hämtade mig, linnea & agnes för att köra oss upp till träningen som redan hade börjat. Hon hade tack och lov köpt dricka & frukt till oss som vi fick. Men jag & Agnes var iallafall så extremt trötta efter dagen så vi var bara med och kollade/värmde upp målvakten.

Jag sa ju förra tisdagen att det var våran sista träning då för säsongen, men det var visst sista träningen denna tisdagen så det var ändå tråkigt att jag missade den eftersom det är så kul att spela med 92orna.

Aja, nu ska jag packa alla saker som jag ska ha med mig tills imorgon. Det är verkligen sjukt mycket!

Sen ska jag sova, för det behövs verkligen! Har som tur är sovmorgon till 10.00 imorgon, men måste dit en liten stund innan så jag hinner städa mitt skåp.

skriver imorgon om jag hinner/orkar. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg