7 Juni

Det ända jag har gjort idag är i stort sett bara varit på träningen, som gick cp dåligt. Men jag och Natha fick oss några goa skratt.


i fredags så gick vi ner till sjön runt 22.00 tiden, och där var det kanske inte så kul som vi hoppats på tyvär. så jag, nadja & embla gick och träffade andré & casper, trevliga pojkar. sen när dom åkte hem så gick vi tillbaka ner till sjön där dom andra var. det var inte överdrivet mycket folk, utan lagom. men det var mysigt. men efter ett tag så blev det så sjukt kallt så alla började dra sig hemmåt. egentligen skulle bara jag, alice, nadja, embla & frida sova hos matilda, men det slutade med att augustsson, bäck & thomas också var med. jag sov ungefär en halvtimma sammanlagt den natten, jag, nadja, embla & bäck låg i en 90 säng så det var ju ganska trångt, men det blev varmare så och mysigt var det. vi försökte sova, men det var ganska svårt eftersom augustsson pratar så jävla högt, haha. aja, natten var faktiskt ganska kul och jag tror ingen sov förutom på morgonen, hittade iallafall alla lite var som helst inne hos matilda. på golvet, i soffan osv. embla låg mellan mina t.ex, haha.

eftersom vi skulle sälja kakor på morgonen så var vi tvungna att gå upp rätt tidigt, fatta att man kände sig sliten! men vi överlevde iallafall och kakförsjäljningen gick jätte bra och det var faktiskt kul att stå. det finns ju ganska mycket trevliga personer här i världen alltså!



mina tjejer


haha, alla ramlade på varandra utan mening.


eld

-
sjön


nattkäk


bäck och embla.. tänk att vi låg 2 till i den sängen!


nadja, hahahah






på morgonen.. man ser på soffan att natten gick vild till ;)


kakorna som vi skulle sälja! erkänn hallongrottorna som jag gjorde ser goda ut?


några kära klasskamrater :D


nu ska jag hoppa in i duschen innan mormor & hennes man ska komma.

hoppas ni haft en bra helg, puss



Kommentarer
Postat av: mw

haha gud villken knas natt egentligen! :o<3

2009-06-07 @ 20:54:08
URL: http://vving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg