4 Juni

Idag fick jag reda på att jag  fick MVG i spanska & mitt efterlängtade VG i idrott. Blev superglad! Är rätt nöjd med mina betyg denna terminen faktiskt.

Dom här sista dagarna i skolan är verkligen så härliga. Man gör inget specielt, bara går omkring och softar.

Som idag t.ex

spanska - lämna in böcker & sitta & spela spel med Wille på varandras mobiler
slöjd - försöka lista ut vad ett ord betydde som alla killar pratade om
rast 2 ½ timma
engelska - kolla på film, Gustaf..
so - sitta och lyssna när sven pratar om EU

ni ser ju själva liksom!

efter skolan så åkte jag & mamma till allum. vi skulle köpa en present till mammas kompis eftersom dom ska på fest till henne imorgon. men jag hittade även lite saker, som vanligt.

jag köpte: en brun väska, ett röd/rosa nagellack, läppbalsam, klänning, läpppenna & concealer.

nu ska jag kolla på "hjälp, jag är med i en japansk tv-show" så klockrent!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg