29 Juni

Idag känner jag mig utvilad och pigg. Var ute och träna imorse också så det kändes som jag fick en bra start på dagen. Andledningen till att jag är såppas pigg som jag är idag,  är väl för att jag gick och la mig tidigare än vanligt igår, och sov 10 timmar i natt!

hela morgondagen är fullspäckad med roliga saker, först ska mamma, pappa, jag & nadja åka till varberg över dagen! det finns ju ett poolarium nedanför fästningen där som består av uppvärmda utomhus pooler med saltvatten. Har varit där några sommrar i rad, och det är verkligen jätte härligt där!


varberg!


Sen på kvällen är vi bjudna på middag hem till Annehill där vi bodde innan. Det ska verkligen bli superkul att komma "tillbaka" igen. Där vi bodde finns det liksom en gård och runt om den finns några hus där olika familjer bor. Jag är ju uppväxt där och bodde där i lite mer än 13 år. Men iallafall så brukade alla familjer samlas på den gården och grilla och ha "gårds-fester" tillsammans. Det var väldigt kul eftersom vi hade sån bra kontakt med alla där, vi var som en stor familj faktiskt. Jag bodde ju i ett hus som bestod av 3 våningar och 2 lägenheter. Vi bodde i den översta lägenheten och under oss bodde Matilda i 9 år. Så hon & jag är uppväxta tillsammans där och gud så mycket minnen vi har! Vi umgicks varje dag och kom alltid på massa saker att hitta på. T.ex när vi skulle flyga till himlen med rabarber vingar, eller när vi ryckte upp grannens blommor och stog och sålde dom vid vägen, när vi åkte rutchkana från matildas fönster. Vi måste nog ha världens roligaste barndom faktiskt. Matilda & hennes syster Linn har alltid varit som mina systrar.




Jag, Linn & Matilda för 2 år sedan, hihi.

Kommentarer
Postat av: C A S S A N D R A - fotoblogg

SV: Hihi, åh, tack så mycket! :D

Vad gör du då? <3

2009-06-29 @ 15:28:50
URL: http://seeyoulateralligator.blogg.se/
Postat av: C A S S A N D R A - fotoblogg

SV: Jahapp ;)

Jag håller med dej, orkar inte vara ute i solen ;p

2009-06-29 @ 15:54:38
URL: http://seeyoulateralligator.blogg.se/
Postat av: matildaw

aw, lovisa!

våran barndom är bäst! :D:D

2009-07-05 @ 16:21:56
URL: http://vving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg