28 Juni

Hej alla läsare ♥

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, men det har liksom inte varit ett "sitta vid datan väder". Just nu sitter jag iallafall ute på altanen med laptopen. Pappa håller på att åka omkring med moppen, medans jag och mamma sitter och gapskrattar åt han. Han ser hur rolig ut som helst med det ihop-pressade huvudet i hjälmen.

Igår så låg jag och nadja nere vid sjön hela dagen. Vi åkte omkring med luftmadrassen ute på sjön, jätte härligt var det. Dock var det massa ungar som skvätte ner oss med vatten medans deras pappa bara stog och skrattade!

På kvällen cyklade jag ner och träffade nadja, matilda, martin, mattias & oscar. Det är så skönt också när kvällarna är så varma, synd bara att alla knott är så jobbiga. Men jag hade iallafall trevligt, och det tror jag att dom andra också hade! . Fick dock stå och vänta på mamma och pappa som hade varit hos några, dom skulle cykla förbi mig så jag slapp att cykla hem själv, men dom glömde bort tiden. Så dom kom inte föräns halv ett och då var det rätt så kallt att bara ha på sig shorts.


Nej, nu  är det min tur att åka moppe! puss

 
från hopptornet igår kväll.

Kommentarer
Postat av: C A S S A N D R A - fotoblogg

Jättefin bild! ;)

2009-06-29 @ 13:00:31
URL: http://seeyoulateralligator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg