22 Juni

Åh, vilket jävla gött väder det har varit idag då! Jag har legat på våran underbara altan hela dagen och solat. Började även läsa en bok som Lollo hittade i skolan som jag tog med hem eftersom det inte var någon som ägde den. (Boken var köpt) Den heter "Som jag vill vara" Och den är grymt bra! Har redan kommit till mitten och är helt fäst vid den, så nu är jag nog läsberoende. He-he.  Den handlar iallafall om precis sånt jag vill att en bok ska handla om, dvs lycklig kärlek, förstående och bra vänner/familj, + lite dramatik inblandat också så att den inte blir tråkig såklart.

Mamma läste också nyss i tidningen "Fashion Sale på Ginatricot, start idag" Det är ju typsikt när man var i stan igår då! Men vi hade tänkt att åka till Allum en snabbis senare ändå.

Nu ska jag tillbaka till solandet, måste ju passa på eftersom det är ganska ovanligt med fint väder i Sverige nu för tiden!

Så, ut med er! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läste den för ett tag sen. den är grymt bra! :D

2009-06-22 @ 17:04:13
Postat av: eerola

hehe, namnet gick bort!

2009-06-22 @ 17:04:55
URL: http://eerola.blogg.se/
Postat av: Jokk

det e en sak jag inte fattar, hur kan det va så roligt att kolla på en helvetes massa bokstäver som blir ord som blir meningar som blir en bok? :S

2009-06-22 @ 17:14:24
Postat av: Lovisa

haha, men det är ju mer än bara så jokk ;) men du är ju våran bebis, och bebisar ska inte förstå! :D

2009-06-22 @ 20:43:16
URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg