21 Juni

Idag har jag varit i stan, åkte in vid  12, med Nadja & Martin. Vi gick och strosade och kollade i affärer, dock hittade jag inte så mycket saker som jag brukar göra. Men jag köpte foundation och en tröja. Till martin hittade vi en keps och ett par stekar brillor! Och nadja övertalade jag att köpa ett par skitballa lila soglasögon. Jag har bäst smak, hihi :)

Dagen har iallafall varit bra, och det var lite kul att träffa martin igen eftersom vi har sommarlov och man inte träffas på samma sätt då!  p.s, nadja.. det var kul att träffa dig också!



Både jag & Nadja fell in love with martins nya keps!





Till alla som undrar: Nej, det är inget mellan mig och martin. Vi är bara kompisar!

Nu är det dags för mat, puss

Kommentarer
Postat av: Martin

det var grymt :P haha gaey bild på mig xD

2009-06-21 @ 18:29:48
Postat av: Nadjajohansson

haha , älskar dig vännen <3

2009-06-21 @ 18:38:09
Postat av: Anonym

han är söt :$

2009-06-21 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg