18 Juni

Heej bloggen! *med stina-lee dialekt*

åh, vad skönt det är att ha sommarlov och gud vad jag uppskattar det.

i tisdags så drog vi alltså till beam på hans "fest". om man sammanfattar kvällen så var den väl helt okej.  i början var det lite segt och jag började nästan undra vad jag hade räknat med. jag menar, jag & matilda var väl dom äldsta där? haha. men sen blev det faktiskt riktigt kul. trevliga killar från mölnycke asså!

i onsdags vaknade jag och nadja upp hos mig. luktade öl & rök, och kände oss rääätt så slitna fast ändå på skit bra humör. men dagen spenderades ute på min altan i solen med skratt, kortspel & mycket snack. på kvällen så tänkte vi ha en "mys-kväll" nere på bryggorna vid sjön med godis & filtar. men det blev verkligen inte som vi tänkt oss! slutade med att vi träffade matilda, alice, bea, pamela & nickolina istället. kvällen var väl ganska tråkig i stortsett, det fanns inte så mycket och göra och det hände inte så specielt mycket. men liksom, vad förväntar man sig. vi bor ju i landvetter!

iallafall så sov jag hos nadja den kvällen också (alltså igår), vi kom hem med gaaanska dåligt humör (hatar när killar inte vågar stå för vilka dom är) men det försvann ganska snabbt (alla vet ju att dom också har hjärtan) och natten blev riktigt kul! inget nämnvärt hände egentligen, men som dom flesta förstår kan jag och nadja ha det riktigt kul ändå.

idag har dagen spenderats på ikea med familjen & deras "bästa vänner". fick köpt lite nya behövande saker och nu är jag på värsta fixnings humöret! kan bero på att alla i familjen utan jag  just nu sitter och monterar massa saker överallt?

så ikväll ska jag bara vara hemma och pyssla i mitt rum. och om jag ska vara ärlig så orkar jag inte gå ut och göra något heller!


sköt om er :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg