16 Juni

Hej alla läsare 

Imorse så var jag & nadja i skolan för att hälsa på lärarma. nje,  inte direkt. Vi var där för att leta efter mina favvo-shorts från spanien som jag glömde på skolavslutningen, jag är så smart. Och som tur var hittade vi dom, puuh.

Sen köpte jag och nadja godis och låg och solade innan vi träffade Nicke & Emil som vi var med. Trevliga pojkar.

Nu är vi iallafall hemma hos mig. Vi ska gå och köpa kinamat på det nya stället som ligger på andra sidan motorvägen.

Ikväll ska vi hem till Beam med massa!

PUSS FRÅN OSS!


gammal bild. ignorera min fina utväxt ;)






Kommentarer
Postat av: Emma

Jackan hos Kissie är från melba.se

2009-06-16 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg