14 Juni

Nu var jag hemma igen, är redan uttråkad så jag funderar på vad jag ska göra. Nu när det känns som man har all tid i världen att göra saker så kommer man inte på något.. Jag som annars har värsta mycket idéerna.

Imorse så började jag och mormor dagen med en springtur ute i solen. Det var en bra start på dagen, men jag visste faktiskt inte att min mormor hade bättre kondis än mig! Fast jag har iofs en friskus till mormor, en väldigt envis! Så jag vet ju var jag har ärvt det ifrån.

Föresten så gjorde jag en msn till min mormor igår. Och idag när jag loggar in så ser jag att jag har fått ett meddelande av henne där det står såhär

"Tänkte jag skulle testa om det funkade, du vet ju hur bortkommen jag är i det här med data, men jag vill ändå försöka. Vi har fikat nu och Kent har åkt och klippt sig. Själv ska jag gå ut och rycka upp lite ogräs strax. Vad tror du om det här? Vi hörs snart igen, lilla toppenpingla. Från mormor"

haha, lite kul ändå.

Min egna msn har ju inte funkat på ett tag så jag ska försöka installera om den nu. SÅ svårt kan det väl inte vara?

Kommentarer
Postat av: jokk

"Min egna msn har ju inte funkat på ett tag så jag ska försöka installera om den nu." hahaha, så sa du för ett år sen oxå :D haha

2009-06-19 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg