13 Juni

Nu är jag på "lil semester" hos mormor! Jag åkte hit igår morse och ska väl stanna tills imorgon tror jag. Det är så skönt att vara här, gå omkring osminkad utan att tänka att någon ser en, komma ifrån landvetter och ja, ni förstår.

I torsdags var det ju tänkt att jag skulle sova hos Nicke, men det blev inte så. Istället var jag nere vid sjön med massa. Kvällen började rätt lugn, och slutade hel galen!  Jag hade iallafall kul, och det tror jag resten också hade. Även fast det regnade och man var helt genomblöt.


Nu ska vi åka till allingsås, vi hörs när jag kommer hem!

pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , glöm inte avslutningrn med innebandyn imorgon ;)<3

2009-06-13 @ 14:37:48
URL: http://nadjajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg