11 Juni

SOMMARLOV!

Musicalen gick faktiskt jätte bra, och den var kul att göra också. Tråkigt att något man övat på så länge bara är slut så snabbt. Det var även tråkigt att 9orna gick ut, jag & dom andra satt med tårarna i ögonen medans dom fick sina rosor. Kommer bli tomt utan dom i skolan, fast nu är vi äldst så då får man ju rätt stor respekt i korridorerna. hö-hö


Ikväll får vi se vad som händer, jag kanske ska sova hos Nicke med Nadja & Martin. Men mamma är väl inte så jätte förtjust i det. Jag är rätt trött också (gick upp 05.20) så jag kanske inte gör något specielt ikväll. Hela sommaren väntar ju!



några av dansgänget: harley, johanna, alice, matilda & jag.


Groddansen, haha


stridmark är glad!


<3


BÄSTA VÄNNER <3

Jag är glad, mina betyg var jätte bra! :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg