Dag på stan.

Nu är jag hemma efter en dag på stan med min bästavän! Gud vad kul det var att träffas igen! Fick köpt mig en vit mönstrad "jacka" från Gina Tricot på rean för 99 kronor, helt klart värt. Den kan vara riktigt snygg till många saker!  Åt även en god lunch inne i stan och snackade självklart i massor. När man inte har träffats på 2 veckor så har man ju mycket att ta igen!
Var även inne och luktade på massa parfymer. Jag åker ju utomlands i höst och jag har hittat några parfymer i TaxFree katalogen som jag blev lite nyfiken på. Åh, det är så kul när man förbereder sig inför en resa, att sitta och kolla vad man vill ha i TaxFree katalogen och skriva långa packningslistor. Iofs, så är det nästan 2 månader kvar men det spelar ingen roll!


Vi åt grillad panini till lunch!


Min tjej!

Tack för en trevlig dag på stan!

Snart får ni se Dagens outfit :)


Kommentarer
Postat av: kale

heej taack söötnos :D, oj jag tror jag inte hann för jag tog en bloggpaus men nu är jag tillbaka :D

2009-07-20 @ 19:36:15
URL: http://prettyshawty.blogg.se/
Postat av: Nadja johansson

tack själv gumman, så underbart att få träffa dig igen! :) <3

2009-07-20 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg