2 Juli

Förlåt för sen uppdatering, men jag hann helt enkelt inte skriva igår eftersom jag inte var hemma knappt nånting på hela dagen. Och idag kom vi på lite spontant att vi skulle åka till härsjön och bada, och det blev att vi var där hela dagen faktiskt, vi hade en jätte mysig plats vid vattnet, det låg lite avskilt ifrån dom fullknökade sandstränderna. Vattnet var jätte skönt också!

Sen när jag kom hem förut vid sex tiden så var det bara att skynda sig in i duschen och sen äta för att cykla ner och träffa nadja, vi gick och träffade mattias och sen var vi på oléplan och spelade fotboll med helena, nathalie, bond, emil & harri. Helt okej kväll, men promenaden hem med mattias och nadja var väl nästan bättre än själva kvällen. Ni får mig att bli glad!

Imorgon berättar jag om när jag & nadja var i varberg i tisdags, checka in bloggen då!

godnatt, sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: mattias

så du spelade inte fotboll med mig va? ^^ haha men det är ju bra att vi gör dig glad^^

2009-07-02 @ 17:03:35
Postat av: L

"träffa nadja, vi gick och träffade mattias och sen var vi på oléplan och spelade fotboll med helena, nathalie, bond, emil & harri." det betyder att du också var med :)

2009-07-03 @ 12:29:28
URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Postat av: mattias

haha ^^

2009-07-03 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg