hot chick

jag är verkligen på mys humör, specielt när jag tittar ut och ser all snö, vitt överallt.

idag var jag i stan

köpte: body butter, ansikts mask, shorts, örhängen och pannband.
sånna där små saker som kan vara bra att ha!

sen när vi skulle hem så stog det att tahult bussen skulle komma om c 30 minuter, så vi satt där och väntade. men när det väl står att tahult ska komma "nu", så kommer inte bussen och nästa går inte föräns om 30 minuter. så vi fick sitta i snö stormen i 1 h, eftersom nordstan hade stängt. det var så jävla kallt va, så när bussen äntligen kom, så kunde vi knappt komma fram till bussen för att våra skinkor hade frysit fast, haha.

iallafall, man blir verkligen trött av en hel dag på stan och när jag kom hem hade pappa gjort jul mat. i februari? det känns nästan som julafton när det snöar samtidigt också. knäppt.

imorgon ska jag träna innebandy, herregud vad jag saknat att få spela!

nu ska jag fortsätta kolla på "hot chick"

ha en fortsatt trevlig kväll!

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg