HAPPY VALENTINE'S DAY

det är många som tycker att dagen är väldigt uppskattad, men jag tycker faktiskt inte det. jag tycker att det kan vara en väldigt fin dag att visa sina känslor för någon extra mycket, om man har någon då.

jag har ingen pojkvän denna alla hjärtans dag, jag hade det inte heller 2008 eller 2007 heller, men 2006 hade jag det, mattias lindblom. kommer fortfarande ihåg våra presenter vi gav varandra, jag fick chocklad hjärtan och en nallebjörn som höll ett hjärta som det stog "i love you" på, minnen :)

jag ska berätta om vad som hände med min andra blogg "mylifee.blogg.se",  en vacker dag när jag skulle logga in så funkade det inte. så jag var tvungen att göra en ny blogg, och den fick heta "lovisarosen.blogg.se" för att jag helt enkelt tyckte det kändes rätt, eftersom det är mitt namn.


nu ska jag sätta på OC, avsnittet där Summer dumpar Zach på flygplatsen för att hon innerst inne tycker om Seth. Så hon springer hem till Seth när han hänger ute med ett snöre ifrån taket
i hans spindelman dräkt när det regnar och kysser honom, upp och ner. jag älskar det avsnittet, för jag tycker om själva saken. när man kommer på vem man verkligen vill ha. och det viktigaste av allt, hon tycker om honom för den han är, även om han är skolans tönt.

/lovisa








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg