25 Februari

jag är verkligen övertrött, och på väldigt bra humör.  tack vare jocke, nadja och nicke.

imorse så skulle jag och nadja vara så tysta som möjligt för att inte väcka någon annan i familjen, tror ni att vi lyckades? vekrligen inte, haha.

dagen har jag stressat igenom, som vanligt nuförtiden. men jag har vant mig att jobba i detta tempot nu, och det kommer kännas extremt konstigt att börja skolan igen = att bara sitta stilla hela dagarna och skriva/lyssna. jag vet helt säkert att det inte kommer funka dom första dagarna.

mamma, mormor och kent kom och hälsade på idag på praon också. det är inte ofta jag säger det sådär bara, men gud vad jag älskar min familj/släkt egentligen.

iallafall, nu är det bara 2 dagar kvar av praon och sen börjar mitt riktiga liv. samtidigt skönt att kunna få lite tid till sig själv igen. men det kommer ändå bli tomt, något kommer saknas helt klart.

skriver imorgon igen efter praon!

godnatt /

Sccchhhteeekiepower

Kommentarer
Postat av: Bärdyck eller Kung af Pydelz

MEEEEENNNNN!!!!!!!!!!!!! Frankiepower va det ju :)

2009-02-25 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg