24 Februari

skrev inte blogg igår, för jag hann helt enkelt inte. min dag var fullbokad med saker, kom inte hem föräns vid halv 9.

idag så var det först prao där jocke kom och hälsade på oss, våran lilla pudel. och sen tog vi  bussen hem med typ halva min klass, det var riktigt kul att träffa dom igen. för det är ju först när man träffar dom, som man kommer på hur mycket man saknar dom egentligen.

sen gick vi till nadja och hämtade saker (hon ska sova här inatt) och sen gick vi upp till önneröd på 12 minuter, rekord snabbt (!)

nu ska vi äta och träna, för sen vid 19.00 hade vi tänk att sätta på titanic. älskar verkligen den filmen, så himla fin.

FÖRESTEN, jag har inte haft min mobil på exakt 2 månader idag. och vet ni? jag klarar mig faktiskt bra utan den, det är inte riktigt så jobbigt som det låter, och jag kan lova, jag var verkligen ett mobil freak då!

 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Bärdyck

vafan va det du ringde din far med förut då? :O

2009-02-24 @ 19:57:45
Postat av: Nicke

Men vafan, du har ju snattat din morsas ;D

2009-02-24 @ 22:53:26
Postat av: lovisa

för det första, jag ringde förut med mammas mobil, som jag bara lånar ibland när dom vill få tag på mig. men om ni läser där uppe igen så står det att jag har klarat mig utan min egna mobil, inte utan någon annans. hahaha xD

2009-02-25 @ 18:43:59
URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg