18 Februari

herregud, jag känner mig helt död just nu, så jävla trött va.

jag och nadja tog 07.45 bussen till stan idag, kom lite försent men det gjorde inte så mycket. sen förberedde vi allt inför dagen dvs, göra iordning 50 mackor, koka ägg, göra rent alla stolar, hacka grönsaker, soppa golvet, packa upp varor osv.

morgon jobbet är ju helt klart segast, men sen när vi är klara med det (tar c 2 h) då brukar vi alltid äta en god frukost, som idag blev en ost macka med oboy, efter det börjar allt roligt jobb,  och det är då när det oftast börjar komma in lite mer folk.

ibland är det verkligen en lång kö och massor med beställningar, självklart är det ju jag och nadja som sköter det och vi gör verkligen mer än själva personalen gör. liksom, ibland går dom iväg och äter eller något och jag och nadja får sköta hela stället, det är faktiskt sjukt kul.

dock var jag och nadja hel konstiga idag, övertrötta och flummiga. vi gör bort oss hela tiden, fast det ör iofs bara kul. vi står alltid och skrattar åt varandra.


det är väl i stort sätt min dag, det är nästan så att jag vill gå och lägga mig snart och somna så att man kommer snabbare till jobbet. sjuuuuuuukt

pusspuss :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, jag känner precis samma sak. det är stressigt och lite tråkigt ibland, men ändå sjukt kul :D längtar också till nästa dag hela tiden typ ;)

2009-02-18 @ 18:54:20
Postat av: Nadja

haha , detta var ju drog dagen ;) kännde mig verkligen helt konstig den dagen :O men roligt hade vi iaf , pusspådet<3

2009-02-22 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg