090217

idag har det inte varit någon prao eftersom jag skulle till sjukhuset imorse och kolla så allt var bra med mitt öga.

 (för alla som inte vet så fick jag en klubba i högra ögat som slutade med blödningar bakom ögat och 2 hål på näthinnan. om du vill veta mer så  läs mer på "mylifee.blogg.se - inlägg "5 februari")

..och det hade det, och det var sjukt skönt att höra. det hade läkt sig jätte fint sa dom också efter när dom opererade med laser, puh. men dock har jag lite svårt att se nu med ögat eftersom dom vigdat puppilen, vilket menas att den blir jätte stor, man ser suddigt och är ljus känslig. men imorgon ska den vara som vanligt igen!





ungefär så ser mina ögon ut just nu. lite läskigt faktiskt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg