090215

godmorgon

egentligen borde jag gå till träningen nu, men jag bangade den idag igen.

pga, att jag vid 6 imorse vaknade av att jag hade så sjukt ont i magen att jag knappt kunde röra mig. mamma ville vi skulle åka in till sjukhuset men jag vägrade. somnade tillslut om vid 9 och när jag vaknade igen var smärtan borta, men jag är öm på magen känner jag, så jag vågade inte chansa att det skulle komma tillbaka igen om jag tränade.

det är sista dagen på sportlovet idag också, imorgon börjar praon. jag och nadja  jobbar klockan 8 - 16. otroligt seg tid, för det känns ju som hela dagen är förstörd egentligen, men jag tror det kan bli rätt kul. jag menar, jag jobbar ju med nadja.

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg