Godnatt

Åh, mina ögonlock känns som tyngder. Man blir helt slut av att springa omkring och julhandla. Men nu har jag köpt klart allt iallafall och jag är nöjd men mina köp!

Föresten är det sjukt gött med lov! Skolan började bli eller sättare sagt var alldeles för mycket nu för mig och jag behövde verkligen ledigt! Ska försöka njuta av varje dag.

Nu ska vi klä granen. Brukar egentligen göra det innan men eftersom den har varit frusen så har vi inte kunnat ta in den.. Vattnet till duschen har också frusit så vi kan inte duscha, som tur är har vi ju badkar och jag tackar gärna inte nej till ett varmt och skönt bad!

puss


bella & jag på lucia :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad Söta ni va :) <3

2009-12-28 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg