Söndag

Igår sa jag hejdå till min mormor (och hennes man) som åker ner till deras lägenhet i spanien idag, dom ska vara borta i 6 veckor!! Hur fuskit är inte det då? Jag&mamma var ju nere och hälsade på där 1 vecka förra hösten och gud vilket underbart ställe det var. Jag är avundsjuk! Och vi som ska bada på gympan imorgon i den kalla äckliga sjön, brr =(

Dagen har spenderats med att göra sånna saker som man inte hunnit med att göra under veckan när jag har haft fullt upp med skolan. Ska snart ha träning. Tydligen är det inte vanlig träning utan agnes mamma ska träna med oss, ska iallafall bli kul, hade ju en träning med henne i våras (typ body pump) och det var ju skit gött! Man blev sådär skönt trött.

Föresten så var några av mina innebandy tränare hemma hos oss och åt middag igår! (mina föräldrar känner dom) & ja, det kändes lika konstigt som det lät faktiskt, haha.

Nej, nu ska jag klippa mig. Jag har tur som får ha en mamma som är utbildad frisör ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack!!!!



underbart att vara i spanien så länge!

2009-08-23 @ 18:34:01
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Har tyvärr varit inaktiv då jag haft en paus i bloggen :) kram

2009-08-24 @ 10:35:32
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg